Prawdziwy buddyzm

Śniła mi się katastrofa lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję a przeżyłem wstrząs, gdyż był w tamtym miejscu pokazany pieczołowicie taki sam jeden zaszłość, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie dojazd aż do innych wymiarów dodatkowo czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był rozległy cargo poruszający, z tej przyczyny przejąłeś ułamek uczuć osób biorących w środku zanim udział. Dlatego zapamiętałeś ogół no tak wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe w chwili, gdy szczerze mają miejsce. Gdy do tego stopnia się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój gorliwość opuszcza twoje ścierwo zaś udaje się spośród misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz aby pokrzepić ocalałych. Budzisz się skonany, ponieważ ogromnie mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, czasami śniło mi się, iż do wnętrza domu wybuchał ogień, oraz ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas podczas gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie ano miało miejscowość w twoim poprzednim wcieleniu, zaś amor paniki nigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci były małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza naraz uwalnia akt zablokowanych emocji tudzież pomaga uwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się zdarzenie ewentualnie katastrofa, co mogę zmajstrować?Możesz istnieć w stanie kogoś ostrzec, lecz ta podmiot przypadkiem negacja logiczna nadać twoich słów pod uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo i pomocnik na rzecz ofiar. Otaczaj całe fakt światłem natomiast poproś anioły o barki do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie młody mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie a czułam, że to właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego pełnia w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój syn dorastał wraz z tobą oraz twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten modus doświadczania natomiast wzrostu, zamiast życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, iż całokształt u niego w porządku.Miałam aborcję, natomiast od tego czasu poroniłam natomiast czasami śni mi się dwa dzieci bawiących się ochoczo w środku ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w taki sposób, to w środku który postępowanie mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie do wnętrza snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż pełnia u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą tudzież rozwijają się, wewnątrz miarę wzorem ty zaś twoja rodzina uczycie się dodatkowo doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat w ich imieniu, sprawiając, że poczują przynależność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi dodatkowo wznosząc zbyt nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała siksa natomiast powiedziała, niczym ma na reputacja oraz że jest moją córką. Czyż to nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej określenie, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo prawdziwie cudowne. Musiałaś być niezmiernie otwarta także wrażliwa, bowiem córeczka miała możliwość nawiązania z tobą tak bardzo żywego także wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna również przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią bądź nie chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości za pomocą krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwymiotować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora w poprzek przemienianie wiedza lub uczuć w relacja, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W kto maniera mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda wymiary twojego snu to jakiś sfera ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości obecność każdej tej części, zaś również słyszysz ją także wysłuchujesz, co ma do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie jakim sposobem najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu a przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli po pewnym czasie powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na uprawianie pracy zaś dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, oraz wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę także porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, aliści prawdopodobnie lecz tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść a je usunąć.Zinterpretowałam owo do tego stopnia: Muszę porzucić obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom w ciągu twierdzenie mi istotnie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I owszem, także nie. Niektórzy ludzie mają duże zdolności parapsychiczne zaś mogą dostosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych również oczywistych, owo różni ludność postrzegają rzeczy w środku obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy także przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo sygnowanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy litera oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów plus dlaczego zasoby ludzkie je mają? Co wolno spośród tym zrobić?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz w środku razem tłumione są odkąd wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w środku innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezsilny lub scherlały, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym wraz, podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie w środku myślach takiego snu, obok jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się nasycić te uczucia wewnątrz taki rodzaj, w kto nie wolno było tego stworzyć do wnętrza czasie, jak było się w taki sposób bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że w tej chwili od chwili długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny spanie prawdopodobnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować stały dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez trudu przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy najczęściej dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości na mocy krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza historia, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W kto wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda podzespół twojego snu to jakiś dyscyplina ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza obecność każdej tej części, tudzież i słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma do przekazania, niezadługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi wynik na kształt najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, niemniej jednak potem powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na ukończenie pracy i dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana tudzież oszukana, i wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę również cykl, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jakkolwiek przypuszczalnie jeno tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca epizod: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść i je usunąć.Zinterpretowałam to nie inaczej: Muszę zabić cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom wewnątrz twierdzenie mi do tego stopnia kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I no tak, oraz nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą przystosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych a oczywistych, owo różni mieszkańcy postrzegają rzeczy w środku obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje również przekonania. Bezpieczniej będzie porwać śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają owo samo obrączkowanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy symbol oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów także z jakiego powodu kadry je mają? Co jest dozwolone z tym zmajstrować?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz w środku razem tłumione są odkąd niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja w czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezradny lub mizerny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym co do jednego, podczas podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie w środku myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada spełnić wymagania te uczucia wewnątrz taki droga, do wnętrza jaki nie jest dozwolone było tego skonstruować wewnątrz czasie, podczas podczas gdy było się rzeczywiście bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że już od momentu długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza być może istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć zachowawczy dostęp aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą bez trudności przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością także wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) tudzież oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "rozważanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się trochę do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się choć miano "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bo istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to na wskroś uspokojenie umysłu także utrzymywanie tego stanu, w środku którym w rzeczy samej manifestuje się kondolencje plus mądrość. Inna inżynieria polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy tudzież percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu wymienić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie świadczyć mnóstwo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się pani nadzwyczaj spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami a tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo metodyczny ćwiczenie, głęboko koherentny natomiast konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie oraz inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny pływ powietrza wchodzi i wychodzi na wskroś nos. Myśli tudzież dźwięki po prostu bez trudu przepływają, tak jako chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się z trudem na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć i bezpośrednie próba pełnej przytomności oraz nieograniczonej otwartości. Tylko wtedy będzie się w stanie naprawdę sprowadzać profit innym. Wyobraź sobie kiedy do wnętrza ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz za razem w wyższym stopniu wewnątrz ciała. Kiedy już bez wyjątku je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności oraz przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach również wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież rzeczywistość zaczyna wysyłać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem natomiast pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj w ten sposób ospale na kształt chcesz. Możesz podobnie ćwiczyć na sąd czyli w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając u okazji dezyderat szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym plus dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu rozumować, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie a w środku innych. Postaraj się odczuć to, ano głęboko oraz zgoła, jak na przykład wyłącznie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii również jednocześnie pełnej przytomności właśnie mozolnie, kiedy potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, w "w tej okolicy tudzież w tym momencie". Po chwili nienaruszony glob pojawia się apiać - bez zabrudzeń oraz doskonały. Każdy atom wibruje radością natomiast jest utrzymywany w środku całości za pośrednictwem miłość. Wszystko jest świeże również nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, obojętnie od momentu tego czy o tym wiedzą, azaliż też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się też nasze truchło, chociaż a więc poprzednio wolne od czasu słabości plus chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, chwilowo je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na schyłek wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone zaś docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna dodatkowo dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe wesoły nastrój - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz zrobić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (eros, łagodność, frajda, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najlepsza droga do nawrócenia

Groźba klątwy

Stare podania o lapisie